W WIELKIEJ INSTYTUCJI

W wielkiej instytucji bankowej można wyróżnić rozmaite jej przedziały: całość wielooddziałowego banku, poszczególne oddziały o szerszym zasięgu (np. wo­jewódzkie), podlegające im oddziały, które bezpośrednio stykają się z klientami, wydziały w tych oddziałach itp. Wszystko to jest łatwo dostrzegalne. Nie dostrzegamy jednak zwykle tego szcze­gólnego przedziału, jaki stanowi dany organ banku wraz ze swy­mi klientami. Nie zawsze jest rzeczą łatwą określić „wiązkę celów” do któ­rych zmierza bank jako instytucja. Dla uproszczenia przyjmij- my, że jednym z celów naczelnych jest w naszym przypadku obsługa klientów w zakresie rozliczeń pieniężnych. Jeżeli zapy­tamy, czyje działania współprzyczyniają się do osiągania tego celu, to jest jasne, że nie tylko ważne jest tu, co robią urzędnicy banku, lecz także to, co i jak robią jego klienci zwykle reprezen­towani przez swych pracowników.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Aldona Kownacka, na co dzień prowadzę agencję reklamową bloga prowadzę w formie mojej pasji. Zamieszczam tutaj artykuły dotyczące mediów i reklamy. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do zostawienia komentarza.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.