TRWAŁOŚĆ STOSUNKU DO INSTYTUCJI

Pierwszą grupę cechuje największa trwałość stosunku do in­stytucji (uważamy, że im mniejsza „płynność kadr” w tej gru­pie, tym lepiej); wynagrodzenie za pracę dla szkoły stanowi z reguły główne źródło ich utrzymania; na podstawie przyjęcia i mianowania lub na podstawie umowy o praęę poddali się oni służbowemu i funkcjonalnemu kierowaniu przez właściwe orga­ny szkoły.  Druga grupa programowo przepływa przez szkołę (tu „płyn­ność” oceniamy pozytywnie); mimo istnienia stypendiów „nie- fundowanych” nikt nie powie, że student otrzymuje „wynagro­dzenie za uczenie się”; studenci „podlegają” wprawdzie kierow­nictwu szkoły, jest to jednak jakieś inne kierowanie: inna jest jego podstawa i zakres, przypomina ono raczej typ kierowania charakterystyczny dla stosunku adwokata do klienta lub lekarza do pacjenta niż dyrektora do pracownika.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Aldona Kownacka, na co dzień prowadzę agencję reklamową bloga prowadzę w formie mojej pasji. Zamieszczam tutaj artykuły dotyczące mediów i reklamy. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do zostawienia komentarza.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.