Różne podejścia do kwestii reklamy

Ludzie są przewrotnymi istotami. Na każdym kroku pokazują, jak niestałe jest ich zdanie. Na przykład pod względem opinii na temat reklam telewizyjnych. Na każdym kroku narzekamy na filmy reklamowe, ich treść, jakość, oprawę muzyczną i teksty. Marudzimy na nadmiar reklam w telewizji, ale też w radiu czy prasie. Twierdzimy, że reklamy są zbędne. Czy aby na pewno tak jest? Przecież z drugiej strony każdy, kto ogląda telewizję, ogląda również reklamy. Rzadko kiedy omijamy je tak skutecznie, by nie znać ich treści. Jaki jest tego efekt? Doskonale wiemy, jak wyglądają konkretne spoty reklamowe, nierzadko mamy swoje ulubione, a nawet wrzucamy do potocznego języka zwroty używane właśnie w filmach reklamowych. Reklamy odgrywają więc bardzo ważną rolę w naszej codzienności, przez co zakorzeniają się w naszej podświadomości i podczas robienia zakupów skutecznie dają znać o sobie. Częściej jednak działa to w drugą stronę i nawet jeśli doskonale kojarzymy dany spot reklamowy, a jego treść nawet znamy na pamięć, to i tak wcale nie skorzystamy z oferty reklamowanej marki.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.