ANALIZA WARTOŚCI

Nazwy te niezupełnie odpowiadają istocie rzeczy, posługuję się jed­nak ich polską wersją, bo została wprowadzona w życie przez Cen­tralny Ośrodek Doskonalenia Kadr Kierowniczych na specjalnych kur­sach organizowanych przezeń na przełomie 1968 i 1969 r. Technika analizy wartości różni się od tradycyjnego badania pracy przede wszystkim w dwóch sprawach. Po pierwsze, nie ogi anicza się do badania i usprawniania sposobu wykonywania danego wyrobu, lecz obejmuje także kształt wyrobu i tworzywo, z którego ma on powstać. Elementem danym, który w ramach badania nie podlega zakwestionowaniu, nie jest więc określony wyrób, lecz funkcja tego wyrobu oceniana w szerszym przedziale, jeżeli zaś wyrób spełnia więcej niż jedną funkcję — jego funkcja główna. Łatwo w tym odcyfrować nowe „wcielenie” starej zasa­dy, że podstawowym etapem każdego działania zorganizowanego

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Aldona Kownacka, na co dzień prowadzę agencję reklamową bloga prowadzę w formie mojej pasji. Zamieszczam tutaj artykuły dotyczące mediów i reklamy. Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam do zostawienia komentarza.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.