Poczta pantoflowa czy reklama szeptana

Zawsze najlepszą forma reklamy była tak zwana poczta pantoflowa, czyli wiadomości przekazywane od jednego do drugiego. Bo nic tak nie świadczy dobrze o produkcie jak doświadczenia osób, które już wcześniej taki produkt zakupiły i mają swoje zdanie na ten temat. Nadal poczta pantoflowa funkcjonuje, ale się rozwija i oprócz tradycyjnej jest jeszcze poczta pantoflowa, która rozwija się na forach internetowych lub blogach. Albowiem tam omawia się różne produkty i usługi. Dobrze mieć stronę internetowa firmy, jednak sama strona nie wystarczy, aby spełniała swoje zadanie musi być wysoko w wyszukiwarce, aby potencjalni klienci mogli ją łatwo znaleźć. Są firmy, które zajmują się pozycjonowaniem, które to właśnie jest niezbędne, aby umieścić stronę na wysokiej pozycji podczas wyszukiwania. Również inne firmy specjalizują się tak zwaną reklamą szeptaną i właśnie ją można przyrównać do poczty pantoflowej. Trzeba próbować różnych rodzajów reklamy, aby całość dała oczekiwany efekt, czyli była skuteczna.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply