Tagged: Femin Plus – superpromocja – 139 zł

Częste serie spotów reklamowych

Okazuje się, że spore zaplecze finansowe nie jest wcale aż tak potrzebne do tego, aby reklama była skuteczna i zapadała w pamięć konsumentów. Wystarczy dobry pomysł. I tu bardzo przydatne staje się korzystanie z tendencji do tworzenia niejako serii reklam. Jest to trafienie w dziesiątkę, gdyż kiedy klienci pozytywnie zareagowali na pierwsza odsłonę spotu reklamowego, kolejne będą oglądać ze z góry osadzonym nastawieniem. Takie filmy reklamowe mają na przykład wspólną scenerię, aktorów czy inną cząstkę, która tworzy w całości jakby serial reklamowy, lubiany i niekiedy wyczekiwany przez widzów. Oczywiście może to nieść zawsze za sobą pewne ryzyko. Jeżeli komuś nie spodoba się pierwsza odsłona, to z całą pewnością będzie jak najbardziej negatywnie nastawiony do kolejnych spotów i nie będzie szansy na to, aby zyskać jego przychylność. Ważne jest więc, aby precyzyjnie określać wskaźnik sympatii konsumentów spowodowany emisją danej reklamy i sprawnie nim operować: albo tworząc serię, albo rezygnując z pomysłu i próbując czegoś zupełnie nowego.